FANDOM

God of War III
Gra God of War III
Santa Monica Studios
Wydawca
Sony Computer Entertainment
Gatunek
Akcja
Dostępne języki
{{{dostępne języki}}}
Data wydania
U.S.A - 16 marca 2010 Polska i reszta świata - 17 marca 2010
Platformy
PlayStation 3

God of War III - gra akcji stworzona przez Santa Monica Studios oraz wydana przez Sony Computer Entertainment. Premiera gry w U.S.A nastąpiła 16 marca 2010 roku, zaś w Polsce i reszcie świata - 17 marca 2010.

Historia

Akcja gry toczy się bezpośrednio po zakończeniu drugiej części. Tytani oraz Kratos chcą zniszczyć Olimp. Kratos zabija Poseidona, lecz podczas próby zabicia Zeusa, zostaje on strącony do Królestwa Hadesa, gdzie spotyka Atenę, która daje mu między innymi Ostrza Wygnania. Następnie bohater zabija Hadesa i zdobywa Łuk Apolla oraz Szpony Hadesa. Spotyka także Hefajstosa, który mu pomaga. Powracając na Ziemię, zabił Hermesa oraz Heliosa. Następnie spotkał Herkulesa. Spartiata zabił go oraz odebrał mu Rękawice Nemejskie. Potem Kratos pokonuje swojego dziadka oraz tytana, Kronosa. Jednak po tym wydarzeniu Hefajstos obraca się przeciw spartiacie, przedtem dając mu nową broń. Przed śmiercią mówi, by Duch Sparty odnalazł Pandorę. Następnie Kratos udaje się do Labiryntu Dedala, w którym ukryta jest Pandora. Jest ona kluczem do otworzenia Puszki Pandory. Gdy razem docierają do Puszki, Kratos spotyka swego ojca - Zeusa. Wtedy Pandora poświęca się - dotyka Ognia Olimpu. Kratos znajduje prawdziwą moc Puszki Pandory, nadzieję, i dzięki niej zabija Króla Bogów. Po rozmowie z Ateną, Kratos popełnia samobójstwo.

Bronie

  1. Ostrza Wygnania
  2. Ostrze Olimpu
  3. Bicz Nemezis
  4. Szpony Hadesa
  5. Rękawice Nemejskie

Artefakty oraz umiejętności magiczne

  1. Szał Sparty
  2. Łuk Apolla
  3. Głowa Heliosa
  4. Złote Runo
  5. Skrzydła Ikara
  6. Buty Hermesa
  7. Podwiązka Afrodyty*
  8. Muszla Poseidona*
  9. Tarcza Heliosa*
  10. Moneta Hermesa*
  11. Orzeł Zeusa*
  12. Hełm Hadesa*
  13. Kielich Hery*
  14. Pierścień Hefajstosa*
  15. Naramiennik Herkulesa*
  16. Plany Dedala*
  17. Burza lodowa Boreasza
  •  *) artefakty, których zdobycie nie jest obowiązkowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki