FANDOM

Hades
Hades
Hades
Przezwiska
Bóg Podziemia, Król Umarłych
Płeć
Mężczyzna
Miejsce urodzenia
Olimp
Rasa
Bóg
Obecny status
Zmarły
Miejsce działań
Cała Grecja

Hades - Bóg Podziemia. Jeden z głównych antagonistów w God of War III. Posiadacz Szponów Hadesa, które później przejął Kratos , jego bratanek. Umiejętnością Hadesa jest przyzywanie dusz umarłych.

Wielka Wojna Edytuj

Bogowie chcieli się zemścić na tytanach, za to, że Kronos wszystkich ich zjadał. Rozpoczęła się wojna, którą wygrywali bogowie, mimo przewagi liczebnej tytanów. Zeus wykonał Ostrze Olimpu, legendarny miecz, który zakończył tą wojnę. Oczywiście wiele tytanów i bogów zginęło. Jeśli chodzi o tytanów, przeżyli tylko Kronos, Gaja i Atlas. Atlas musiał podtrzymywać Sklepienie Niebieskie, za to Kronos musiał taszczyć na swym grzbiecie Świątynię Pandory. Nie wiadomo dlaczego, ale Gaja uniknęła kary.

Nowy Bóg Wojny Edytuj

Kratos dostał od bogów zadanie. Musiał zabić Aresa, Boga Wojny terroryzującego Ateny. Kratosowi udało się dotrzeć do Świątyni Pandory, w której najgłębszych zakamarkach ukryta była Puszka Pandory, pudło ukrywające moc zabicia boga. Aby pomóc spartiacie dostać się do Puszki Pandory, Hades dał Duchowi Sparty Armię Hadesa, umiejętność magiczną pozwalającą przyzwać dusze umarłych, które będą atakowały wszystkich przeciwników znajdujących się w pobliżu Kratosa.

Ciekawostki Edytuj

  • Dzięki duszy Hadesa Kratos mógł pływać w rzece Styks.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki