FANDOM

Ostrza Chaosu

Informacje z gry
Znani posiadacze: Kratos
Typ broni: Ostrza
Ważne informacje
Koszt ulepszenia: Zależny od części God Of War
Dostępne poziomy ulepszenia: 5 poziomów
Specjalne właściwości: Czerwona oświata;

Palą się ogniem; Mogą się wysuwać na długi dystans.

Poza scenami
Pojawia się w: God of War

God of War: Łańcuchy Olimpu

God of War: Wstąpienie

Ostrza Chaosu (Analmassacre i Cacademona) - bliźniacze ostrza, które otrzymał od Aresa Kratos. Potężny, sieczny oręż na łańcuchach wtopionych w ciało Ducha Sparty daje mu niewyobrażalną moc.

HistoriaEdytuj

Ostrza Chaosu zostały wykute w najciemniejszych zakamarkach podziemia przez samego Aresa. Łańcuchy ostrzy mogły wydłużyć się na określony dystans z każdym atakiem pozwalając na płynny ruch nie zwracając uwagi na dzierżące je osobę. Nasycone ogniem ostrza wraz z łańcuchami podpalały się z każdym atakiem zadanym przez użytkownika. Jednak z użyciem ostrzy wiąże się przekleństwo; łańcuchy zostają wtedy permanentnie zespojone do przedramion noszącego, służąc jako przypomnienie ich przysięgi do boga wojny. Ostrza mogą zostać usunięte tylko przez samego Aresa, lub gdy czas służby użytkownika się skończy.

Kiedy Kratos wezwał boga wojny, Ares i jego harpie przyniosły Ostrza, i przyszpiliły je do Spartiaty. Po tym jak bóg z dziesiątkował armię barbarzyńców, Kratos użył nowych broni do pokonania ich króla, Alrika. Spartiata mógł wtedy kontynuować używanie Ostrzy podczas służby u Aresa i innych bogów, nawet przeciw własnej żonie i córce, które zabił nieświadomie kiedy był napełniony gniewem przez samego boga wojny...

God of WarEdytuj

Kratos, będąc blisko celu zabicia Aresa, został pozbawiony ostrzy po tym jak obronił własną rodzinę podczas iluzji boga. Ares nakierował Ostrza do zaatakowania żony i córki Spartiaty, zabijając je ponownie na widok Kratosa, bezradnie patrzącego na to co się dzieje. Po upadku boga wojny, Ostrza nigdy nie zostały odnalezione. Spartiata otrzymał w zamian Ostrza Ateny.