FANDOM

Scylla
{{{imię}}}
Przezwiska
Obrońca Atlantydy
Płeć
Kobieta
Miejsce urodzenia
{{{miejsce urodxenia}}}
Rasa
Potwór morski
Obecny status
Zmarła
Miejsce działań
{{{miejsce}}}
Grany/a przez
Nikt
Pojawia się w
{{{gra}}}
Indeks-0.jpg

Scylla - pierwszy potwór, z jakim walczymy w God of War: Duch Sparty. Została stworzona przez Poseidona, boga mórz i oceanów. Scylla wyzwala również małe stworzenia podobne do pająków. Są to jej młode. W grze przypomina Hydrę z pierwszej części God of War.

God of War: Duch SpartyEdytuj

Kratos płynął swoim okrętem na Atlantydę, gdyż męczyły go wizje przeszłości i szukał odpowiedzi na nie. Jednak okręt zaatakowała Scylla. Zabiła całą załogę, lecz spartiata przeżył. Zaczął walczyć z potworem, lecz udało mu się tylko uszkodzić jej oko. Później Scylla próbowała się zemścić, lecz Kratos wykorzystał jej umiejętność bardzo szybkiego pływania, dostając się do wulkanu, blisko wyspy Krety. Tam potwór próbował w końcu zabić spartiatę. Wojownik zostaje porwany przez bestię z Rdzenia Wulkanu, lecz bóg użył wiertła by wreszcie zabić bestię.

Grecka mitologiaEdytuj

Scylla w greckiej mitologii była gigantycznym potworem z sześcioma mackami. Odyseusz spotkał morskiego potwora w Odysei, greckiej opowieści opowiadającej o podróży dzielnego władcy wyspy greckiej - Itaki.

CiekawostkiEdytuj

  • Scylla wydaje się być podobna do potwora z filmu Cloverfield z 2008 roku. Być może twórcy nawet się na tym potworze wzorowali.
  • Gdy krzyczy, można zauważyć drugą szczękę w gardle Scylli. Być może twórcy zaczerpnęli taki pomysł od krewnej węgorzy, Mureny, która również ma drugą szczękę w gardle by dokładniej przeżuć jedzenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki