FANDOM

Kratosbot.jpg
UWAGA!

Ten artykuł może wyglądać dziwnie, lecz dzieje się tak dlatego, gdyż ten artykuł trzeba dokończyć.
Aktualnie pracuje nad nim MILIX1098.
Jesli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat, skontaktuj się z twórcą tego artykułu.
Kratosbot.jpg
Wielka Wojna- największa wojna w dziejach ludzkości. Jej przyczyną jest wielka kłótnia tytanów i bogów. Jej skutkiem jest śmierć wielu istot.

PoczątekEdytuj

Pewnego dnia Kronos, władca tytanów, usłyszał przepowiednię Wyroczni. Któreś z jego dzieci zniszczy tytana i zastąpi go. Gigant połykał więc każde swoje dziecko. W końcu jego żona Rea jednak miała już dość. Wymyśliła więc pewien podstęp. Zeusa, ostatnie dziecko, dała orłu, który zaniósł dziecko na legendarną Wyspę Kreacji. Tymczasem Rea owinęła kamień, który połknął Kronos. Wiele lat później, gdy Zeus już był dorosły, postanowił pomóc swoim braciom i siostrom uwalniając ich z niewoli Kronosa. Udało mu się. Tytani nie dali jednak za wygraną. Kronos wiedział już, że to Zeus miał być tym "dzieckiem, które zniszczy króla". Wtedy rozpoczęła się Pierwsza Wielka Wojna.

Pierwsza Wielka WojnaEdytuj

Tytani nie chcieli odpuścić. Rozpoczęła się bitwa, która była tragiczna w skutkach. Tytani mieli przewagę liczebną, aczkolwiek to bogowie wygrywali. Pole bitwy było szare

Więcej z Fandomu

Losowa wiki